Jak działamy?

Zapraszamy do naszego serwisu laptopów w Warszawie przy ul. Górczewskiej 62/64. Specjalizujemy się w naprawie laptopów i komputerów, działamy na rynku od wielu lat. Tym, co nas wyróżnia, są szybkie terminy realizacji zleceń i wysoka jakość napraw. Oddając nam laptopa masz pewność, że wróci do ciebie w pełni sprawny i gotowy do pracy. Pracujemy na oryginalnych i wysokiej jakości zamiennikach, a każda naprawa jest objęta gwarancją.

Adres i godziny otwarcia

RatujLaptopa.pl - Jakość, która się opłaca!
Górczewska 62/64
01-401 Warszawa
Pon- Pt:  9:00–18:00
Sobota: 10:00–14:00

Nie musisz się wcześniej umawiać – wystarczy, że odwiedzisz nasz serwis, a jeden z naszych techników dokona wstępnej diagnozy i bezpłatnie wyceni naprawę.

Jak wygląda naprawa sprzętu w naszym serwisie?

  1. Przynosisz sprzęt do serwisu – bez wcześniejszego umawiania się.

  2. Na punkcie przyjęć bezpłatnie w 15 minut wyceniamy naprawy:

  3. Płatna szczegółowa diagnostyka bardziej skomplikowanych usterek dotyczy:

    • Usterek które wymagają czasu na zdiagnozowanie sprzętu.

    • Jeśli problem dotyczy np. płyty głównej, zwarcia lub braku reakcji na włączenie, wykonujemy szczegółową diagnozę.

    • Staramy się oszacować na punkcie przyjęć koszty przed przyjęciem komputera.

    • Po diagnostyce technik poinformuje Cię o jej przebiegu i kosztach. 

    • Szczegółowa diagnostyka jest bezpłatna, jeśli zdecydujesz się na naprawę.

  4. Po naprawie testujemy sprzęt.

    • Po testach uzupełniamy kartę naprawy i wysyłamy do Klienta sms o zakończonej naprawie.

  5. Odbiór naprawionego sprzętu – szybko i bez zbędnych formalności.

    • Za naprawiony sprzęt możesz zapłacić przy odbiorze gotówką, blikiem lub wyślemy fakturę pro-forme i po jej uregulowaniu odbierzesz sprzęt.

Najczęściej zadawane pytania:

Ile trwa usługa naprawy sprzętu?
W zależności od rodzaju usterki, np. wymiana standardowej matrycy, którą będziemy mieli na magazynie, wymienimy w przeciągu 1-2 godzin. W przypadku innych napraw Klient zostanie poinformowany indywidualnie. Najczęściej naprawa sprzętu w naszym serwisie trwa 1-5 dni robocze. 

Czy naprawa laptopa może zostać wykonana „od ręki”?
Tak, w wielu przypadkach naprawa może zostać wykonana "od ręki"(1 dzień roboczy) po wizycie z laptopem w naszym serwisie, konsultacji z technikiem, wycenie naprawy i określenia potrzebnych części do naprawy laptopa.

  • Jeśli do naprawy będą potrzebne części zamawiane indywidualnie, nie ma konieczności pozostawiania laptopa w serwisie na czas oczekiwania na dostawę.
  • W takim przypadku umawiamy się z klientem na konkretny termin naprawy po otrzymaniu potrzebnych podzespołów.

Dzięki temu minimalizujemy czas, w którym sprzęt pozostaje poza Państwa użytkowaniem.

Czy naprawa objęta jest gwarancją?
Tak, każda naprawa w naszym serwisie jest objęta gwarancją, a na wymienione podzespoły udzielamy gwarancji producenta.