Jak działamy?
Jak działamy?
Zapraszamy do naszego serwisu laptopów w Warszawie przy ul. Górczewskiej 62/64. Specjalizujemy się w naprawie laptopów i komputerów, działamy na rynku od wielu lat. Tym, co nas wyróżnia, są szybkie terminy realizacji zleceń i wysoka jakość napraw. Oddając nam laptopa masz pewność, że wróci do ciebie w pełni sprawny i gotowy do pracy. Pracujemy na oryginalnych i wysokiej jakości zamiennikach, a każda naprawa jest objęta gwarancją.
Adres i godziny otwarcia
RatujLaptopa.pl - Jakość, która się opłaca!
Górczewska 62/64
01-401 Warszawa
Pon- Pt: 9:00–18:00
Sobota: 10:00–14:00
Nie musisz się wcześniej umawiać – wystarczy, że odwiedzisz nasz serwis, a jeden z naszych techników dokona wstępnej diagnozy i bezpłatnie wyceni naprawę.
Jak wygląda naprawa sprzętu w naszym serwisie?
-
Przynosisz sprzęt do serwisu – bez wcześniejszego umawiania się.
-
Na punkcie przyjęć bezpłatnie w 15 minut wyceniamy naprawy:
-
Wymiany matrycy, baterii, klawiatury, dysku, gniazda zasilania, wentylatora i innych podzespołów.
-
Widocznych usterek mechanicznych.
- Większości problemów z oprogramowaniem, internetem.
-
-
Płatna szczegółowa diagnostyka bardziej skomplikowanych usterek dotyczy:
-
Usterek które wymagają czasu na zdiagnozowanie sprzętu.
-
Jeśli problem dotyczy np. płyty głównej, zwarcia lub braku reakcji na włączenie, wykonujemy szczegółową diagnozę.
-
Staramy się oszacować na punkcie przyjęć koszty przed przyjęciem komputera.
-
Po diagnostyce technik poinformuje Cię o jej przebiegu i kosztach.
-
Szczegółowa diagnostyka jest bezpłatna, jeśli zdecydujesz się na naprawę.
-
-
Po naprawie testujemy sprzęt.
-
Po testach uzupełniamy kartę naprawy i wysyłamy do Klienta sms o zakończonej naprawie.
-
-
Odbiór naprawionego sprzętu – szybko i bez zbędnych formalności.
-
Za naprawiony sprzęt możesz zapłacić przy odbiorze gotówką, blikiem lub wyślemy fakturę pro-forme i po jej uregulowaniu odbierzesz sprzęt.
-
Najczęściej zadawane pytania:
Ile trwa usługa naprawy sprzętu?
W zależności od rodzaju usterki, np. wymiana standardowej matrycy, którą będziemy mieli na magazynie, wymienimy w przeciągu 1-2 godzin. W przypadku innych napraw Klient zostanie poinformowany indywidualnie. Najczęściej naprawa sprzętu w naszym serwisie trwa 1-5 dni robocze.
Czy naprawa laptopa może zostać wykonana „od ręki”?
Tak, w wielu przypadkach naprawa może zostać wykonana "od ręki"(1 dzień roboczy) po wizycie z laptopem w naszym serwisie, konsultacji z technikiem, wycenie naprawy i określenia potrzebnych części do naprawy laptopa.
- Jeśli do naprawy będą potrzebne części zamawiane indywidualnie, nie ma konieczności pozostawiania laptopa w serwisie na czas oczekiwania na dostawę.
- W takim przypadku umawiamy się z klientem na konkretny termin naprawy po otrzymaniu potrzebnych podzespołów.
Dzięki temu minimalizujemy czas, w którym sprzęt pozostaje poza Państwa użytkowaniem.
Czy naprawa objęta jest gwarancją?
Tak, każda naprawa w naszym serwisie jest objęta gwarancją, a na wymienione podzespoły udzielamy gwarancji producenta.